miercuri, 23 martie 2011

din alte vremi

Copilul,
care-am fost odată,
mă strigă iar din amintire
şi râsul lui tot mai încet răsună
şi vocea-i tot mai slabă,
mai subţire.

Şi-ncet încet
trec iarăşi vechi poveşti
pe care tata le scria
în noapte-adâncă
şi vocea lui şi-acum eu o aud
molcomă ca izvorul de sub stâncă

Şi parcă văd acum trecând călări
cohortele de zmei , balauri, zâne,
Ilene-sânziene, Feţi-frumoşi,
ori cotoroanţe rele şi bătrâne
şi-aş vrea ca să le strâng din nou
sub palma mea pulsând înfiorată,,
dar ele sunt doar amintiri.
Şi nu pot fi copilul de-altădată.
Copilul care-am fost odată.

Leonid IACOB
scrisă: 
marţi, 4 ianuarie 2011

2 comentarii:

  1. Mereu, repetam trecerea clipelor in cautarea unui vis!
    Cu stima Mariana Ciurezu

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb!

    Aoleu, cand gandesc si eu!

    "Copilul, care-am fost odata."

    Amintiri frumoase! O viata mai simpla!

    RăspundețiȘtergere